Vyřizujeme je rychle a jednoduše, bez vyplňování zbytečných formulářů, protože svým zákazníkům důvěřujeme ! 
Reklamace poškozeného zboží ( například ohnuté cedule )
Pokud po obdržení zásilky zjistíte, že během cesty došlo k poškození, pro účely postoupení reklamace dopravci vás požádáme o zaslání těchto dokumentů na email info@route-66.cz.
Informace o zásilce = číslo faktury nebo objednávky
Fotografie v 5ti variantách
Celkový pohled na vnější obal
Detail obalu v místě poškození
Adresní PPL/DHL etiketa
Výplně a umístění zboží v balení
Poškozené zboží
Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.
Ať již dopravce reklamaci uzná či ne, Vaši objednávku pošleme obratem znovu
Výměna zboží ( například velikosti triček )
Může se stát, že objednané tričko Vám úplně nesedí. Stane se. Pošlete ho zpátky poštou a já pošlu obratem tu Vaší správnou velikost. Lépe je předem zkonzultovat zda je velikost skladem na 605 417 014 nebo info@route-66.cz. U první výměny zboží neúčtujeme dopravné.

Vrácení zboží
        Nelíbí? Nevadí. Nemusíte to nijak zdůvodňovat a nebudeme se na vás mračit. Zboží pošlete zpátky společně s fakturou a číslem Vašeho účtu na adresu uvedenou na faktuře. Peníze vrátíme obratem.Zkrátka žádné zbytečné úřadování

.
.
Vašek Cempírek
Hředle 167
Hředle
267 51
605 417 014
info@route-66.cz

  • Registrovat

Registrace nového účtu

Máte již účet?
Přihlasit se nebo Obnovit heslo