Reklamace?

Vyřizujeme je rychle a jednoduše, bez vyplňování zbytečných formulářů, protože svým zákazníkům důvěřujeme ! 

  • Reklamace poškozeného zboží ( například ohnuté cedule )

    Pokud po obdržení zásilky zjistíte, že během cesty došlo k poškození, pro účely postoupení reklamace dopravci vás požádáme o zaslání těchto dokumentů na email info@route-66.cz.

    • Informace o zásilce = číslo faktury nebo objednávky
    • Fotografie v 5ti variantách
      • Celkový pohled na vnější obal
      • Detail obalu v místě poškození
      • Adresní PPL/DHL etiketa
      • Výplně a umístění zboží v balení
      • Poškozené zboží

    Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.

  • Ať již dopravce reklamaci uzná či ne, Vaši objednávku pošleme obratem znovu
  • Výměna zboží ( například velikosti triček )

    Může se stát, že objednané tričko Vám úplně nesedí. Stane se. Pošlete ho zpátky poštou a já pošlu obratem tu Vaší správnou velikost. Lépe je předem zkonzultovat zda je velikost skladem na 605 417 014 nebo info@route-66.cz. U první výměny zboží neúčtujeme dopravné.

  • Vrácení zboží

        Nelíbí? Nevadí. Nemusíte to nijak zdůvodňovat a nebudeme se na vás mračit. Zboží pošlete zpátky společně s fakturou a číslem Vašeho účtu na adresu uvedenou na faktuře. Peníze vrátíme obratem.Zkrátka žádné zbytečné úřadování

.

.

Vašek Cempírek

Hředle 167

Hředle

267 51

605 417 014

info@route-66.cz